Genel Başkanımız Sayın Mustafa Destici, Emniyet Genel Müdürlüğü görevine atanan Sayın Ali Fidan'a hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Sayın Genel Başkanımız, "Nazik ev sahipliği dolayısıyla Sayın Ali Fidan'a teşekkür ediyor, yeni görevinde üstün başarılar diliyoruz" dedi.